آرين وب ايرانيان

آرين وب ايرانيان

آرين وب ايرانيان

هيدروليك ثامن

پمپ هيدروليك لودر كوماتسو
 هيدروليك ثامن

پمپ هيدروليك بيل كوماتسو  با توجه به استفاده ي بيش از پيش سيستم هاي هيدروليك در صنايع ماشين آلات راهسازي پمپ هاي هيدروليكي با دبي و فشار متغير در انواع مختلف توليد ميشود.پمپ هاي هيدروليكي انرژي كه از موتور احتراق و يا الكتريكي دستگاه ميگيرد به انژي هيدروليكي تبديل مي كند به گونه اي گه توان ورودي پمپ از يك موتور تامين ميشود و توان هيدروليكي را به عنوان خروجي تحويل ميدهد.پمپ هيدروليك طوري عمل ميكند كه در يك سيستم هيدروليك دبي ايجاد ميكند.

 

 پمپ ها در صنعت هيدروليك به دو دسته تقسيم ميشود:

 

الف: پمپ هاي هيدروليكي جابجايي غير مثبت

ب:پمپ هاي هيدروليكي جابجايي مثبت

 

تعمير پمپ هيدروليك
 

پمپ هاي هيدروليك به سه دسته تقسيم ميشود:

 

الف: پمپ هاي چرخ دندهاي كه به چند دسته تقسيم ميشود عبارت ان از 1. پمپ هاي چرخ دنده خارجي 2.پمپ چرخ دنده داخلي 3.پمپ هاي گوشوارهاي 4.پمپ هاي پيچي 5.پمپ هاي ژيروتوري

ب: پمپ هاي پره اي كه عبارت اند از: 1.پمپ هاي پرهاي نامتعادل 2. پمپ هاي پرهاي متعادل

ج:پمپ هاي پيستوني كه عبارت اند از: 1.پمپ هاي پيستوني محوري 2.پمپ هاي پيستوني شعاعي

فروشگاه هيدروليك ثامن مركز پخش پمپ هايه هيدروليك و قطعات هيدروليكي ميباشد.از جمله محصولات فروشگاه هيدروليك ثامن پمپ هيدروليك لودر كوماتسو ميباشد.

تمامي محصولات اين فروشگاه داراي ضمانت كالا ميباشد

ارسال كالا به تمامي شهرستانها توسط اين فروشگاه انجام ميشود و كالائ ارسالي دارايه ضمانت ارسال كالا ميباشد.

 

 

 

يكي از بهترين توليد كننده هاي پمپ هاي هيدروليك پيستوني و دنده اي در دنيا شركت كوماتسو است زيرا در انواع پمپ هيدروليك كوماتسو از دقت بسيار بالا و مهندسي زوز دنيا بهره گرفته شده است.پمپ هيدروليك كوماتسو به نسبت دبي و فشار و طراحي خاصي كه دارد فقط قابل استفاده در ماشين الات ساخت خود كاربرد دارد زيرا پمپ هيدروليك كوماتسو به صورت انحصاري و فقط توسط خود اين شركت توليد ميشود.يكي از دلايل فروش بالاي ماشين الات راهسازي و معدني كوماتسو پمپ هيدروليك كوماتسو ميباشد.

 

 پمپ هيدروليك بيل هيوندا
 

 

 
هيدروليك ثامن
 

با پيشينه ۲دهه سابقه خود و داراي تاييديه رسمي شركت هاي محور ماشين

نمايندگي كوماتسو در كشور،شركت هپكو،شركت هسكو، شركت FESTO المان، و داراي تآييديه AVABRS در زمينه تعميرات سيستم هيدروليك و موتور و ماشين آلات راهسازي معدني كوماتسو،هيوندا، ولوو،دوسان،و دستگاههاي چيني كشور يكي از تخصصي ترين مجموعه ها در اين زمينه مي باشد.

 

هيدروليك ثامن آماده هر گونه خدمت رساني در خصوص عيب يابي تعمير، تهيه و تآمين قطعات هيدروليك، برقي، موتور،گيربكس،زيربندي،لوازم جك،سيل كيت،به هموطنان عزيز در سرتاسر كشور مي باشد.

 

هيدروليك ثامن با بكارگيري كادر مجرب و اموزش ديده خود سعي بر آن نموده كه هزينه تعمير و تآمين قطعات را به شدت كاهش داده و خدمات خود را به بهترين و كم هزينه ترين شكل ممكن و با استفاده از عرضه بهترين قطعات با كيفيت اصلي كليه دستگاهها ارائه كند.

 

خرسنديم كه بيش از دو دهه فعاليت دراين صنعت اين امكان را براي ما فراهم كرده تا با شناخت خواسته ها و نياز امروز كشور عزيزمان به اين صنعت بخصوص و با آگاهي از دانش روز، در اختيار داشتن بهترين نيروي انساني وبهره برداري از مناسب ترين امكانات فني قادر به ارائه خدمات تخصصي به مشتريان خود باشيم.

آدرس
تهران خيابان قزوين روبروي شركت دخانيات مجتمع تجاري امپراطور همكف اول واحد ۱۱ هيدروليك ثامن

تماس:
info@hydrulicsamen.com

۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴
۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

سايت: https://hydrulicsamen.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پمپ هيدروليك كوماتسو، هيدروليك ثامن،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ دى ۱۳۹۹ | ۰۲:۲۸:۴۳ | نویسنده : آرين وب ايرانيان | نظرات (0)نظرات (0)

فرا هيدروليك

فرا هيدروليك
 

پمپ هاي هيدروليك كوماتسو  هستند. اين پمپ ها در انواع مختلفي موجود اند كه هر كدام بسته به نوع قدرت خود از دبي و فشار مخصوصي برخوردار هستند. از جمله ي اين پمپ هاي هيدروليك، مي توان به پمپ هاي هيدروليك ساخته ي شركت كوماتسو اشاره نمود.

 

مشخصات فني انواع پمپ هيدروليك كوماتسو
 

پمپ هيدروليك كوماتسو يا همان مولد انرژي هيدروليكي، در مدار ايجاد فشار كرده و سطح انرژي سيال را بالا مي برد. اساس كار پمپ هاي هيدروليك اعمال نيروي رانش به بسته هاي سيال محبوس شده در فضاي بين پوسته پمپ و تيغه هاي پمپ مي باشد. كه با كاهش حجم اين بسته ها موجب افزايش فشار جرياني در پمپ مي گردد. پمپ هيدروليك كوماتسو نمونه اي از اين پمپ هاي هيدروليك مي باشد. در اين پمپ ها نيروي محرك توسط موتور هاي احتراقي يا الكتروموتورها تامين مي شود. الكترو موتورها عموما موتور هاي جريان متناوب هستد. سرعت آنها به 1200 تا 1800 rpm محدود مي شود. البته بسته به نوع پمپ اين سرعت ها متغيير بوده وگاهي تا 3600 rpm نيز مي رسند.

 

پمپ هاي هيدروليك در دو نوع دسته قرار مي گيرند:

1 با حجم جابجايي ثابت

2 با حجم جابجايي غير ثابت

 

پمپ هايي كه در حجم ثابت قرار دارند تنها عامل افزايش دبي خروجي در آنها، سرعت چرخش شفت است. اين دسته از پمپ هاي هيدروليك خود به سه نوع تقسيم مي شوند:

• پمپ هاي چرخ دنده اي: مثل پمپ هاي گوشواره اي، پيچي، ژيروتوري، چرخ دنده اي داخلي و خارجي

• پمپ هاي پره اي: مثل پمپ هاي پره اي متعادل و نامتعادل

• پمپ هاي پيستوني: مثل محوري و شعاعي

• پمپ هيدروليك كوماتسو عموما در دسته ي پمپ هاي دنده اي و پيستوني قرار مي گيرد.

 

پمپ جابجايي متغير HPV95+95 با دبي 112 سي سي در يك دور دوران ، داراي دو عدد شير LS و دو عدد شير PC و يك عدد شير PC-EPC و يك عدد شير LS-EPC نصب شده روي يك سمت پوسته پمپ

 

 

 
تعميرات تخصصي هيدروليك
 

گروه فني مهندسي فرا هيدروليك با تكيه بر كادر فني متخصص و مجرب با بيش از يك دهه سابقه در زمينه ي تعميرات و تهيه قطعات هيدروليكي ماشين آلات راهسازي و معدني كوماتسو و هيوندا فعاليت و خدمات خود را با بهترين كيفيت و قيمت به مشتريان گرامي ارائه مي دهد.

 

تشخيص درست و دقيق عيب يابي سيستم هاي پيچيده دستگاه هاي نسل جديد كه عملكرد صحيح مكانيزم آنها فقط با داشتن هماهنگي بين تمامي اجزاي سيستم هاي موتور – هيدروليك – برق و انتقال قدرت مي باشد

لذا در جهت صرفه جويي در اتلاف وقت و هزينه مشتريان گرامي و احترام به حقوق مشتريان عزيز اين مهم در الويت تمامي مراحل تعميراتي اين گروه مي باشد

 
تعميرگاه: تهران – شهرك صنعتي چهاردانگه-خيابان 16/5 پلاك 60

فروشگاه: تهران ، خيابان قزوين، پاساژ امپرطور، پلاك 27

تلفن هاي تماس:

02155280887

02155459348

همراه:

09123835206

سايت: https://farahydraulic.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پمپ هيدروليك كوماتسو، فرا هيدروليك،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ دى ۱۳۹۹ | ۰۲:۱۰:۰۸ | نویسنده : آرين وب ايرانيان | نظرات (0)نظرات (0)

تراك كوماتسو؛ تامين كننده و وارد كننده قطعات ماشين هاي راهسازي و معدني

تراك كوماتسو
 
تراك كوماتسو

 

واردكننده و تامين كننده ي كليه قطعات موتوري,و زير بندي دامپتراك,لودر,بلدوزر و بيل مكانيكي كوماتسو
 
تراك كوماتسو از سال 1388 فعاليت گسترده اي را در اين زمينه شروع كرده است.

 
اين شركت با دارا بودن سابقه درخشان در زمينه تامين و تهيه قطعات انواع ماشين آلات راهسازي و معدني و همچنين با بهره گيري از مهندسين و متخصصين كارآزموده در امر سرويس و نگهداري كليه ماشين آلات راهسازي فعاليت ويژه اي داشته و همواره بر اين باور است كه مي توان از تجربه مفيد كاري خود نقش موثري در صنعت راهسازي كشور فراهم آورد.

 

باعث افتخار است كه در راستاي عمران و آباداني كشور توانسته ايم با شركت ها و نهادهاي دولتي و خصوصي اعم از ارگان هاي نظامي، شهرداري ها، شركت هاي راه سازي، معدني، حفاري، پيمانكاري ها و … همكاري داشته باشيم.

اين شركت با دارا بودن سابقه درخشان در زمينه تامين و تهيه قطعات انواع ماشين آلات راهسازي و معدني و همچنين با بهره گيري از مهندسين و متخصصين كارآزموده در امر سرويس و نگهداري كليه ماشين آلات راهسازي فعاليت ويژه اي داشته و همواره بر اين باور است كه مي توان از تجربه مفيد كاري خود نقش موثري در صنعت راهسازي كشور فراهم آورد.

 
 
بيل مكانيكي كوماتسو جزء تجهيزات حفاري اين كمپاني به شمار مي رود. بيل مكانيكي از ماشين‌هاي سنگين عمراني و مهندسي است كه از قطعات مكانيكي اصلي اعم از بازوي مفصلي، باكت (Bucket) و كابين گردان در قسمت بالا و زنجير و يا چرخ لاستيكي در زير مي‌باشد. قسمت فوقاني هر دو نوع بيل مكانيكي (چرخ زنجيري و چرخ لاستيكي) داراي عملكردي مشابه هستند و از رِله، اَهرم و تجهيزات الكترونيكي براي كنترل آن استفاده مي شود. اما قسمت تحتاني كه شامل كل لوازم يدكي زيربندي، زيربندي كامل و اتصالات چرخ ها مي باشد، داراي عملكرد جداگانه اي (براي محيط‌هاي كوهستاني، شهري، بياباني) مي باشد. علاوه بر تفاوت لوازم يدكي زيربندي، محل كار و سرعت بيل مكانيكي چرخ زنجيري با بيل مكانيكي چرخ لاستيكي متفاوت است.
 

 
از ديگر ويژگي هاي بيل مكانيكي مي‌توان به نصب چكش (پيكور) كه بسيار پركاربرد است اشاره كرد. نصب چكش هيدروليكي يا پنوماتيك بجاي باكت اين دستگاه، اين امكان را فراهم مي‌كند كه سطوح و حجم‌ هاي سنگي يا بتوني را كه بنا به دلايلي نمي‌توان با مواد منفجره و يا كمپرسور تخريب كرد، به‌وسيله مجموعه اين دو وسيله (بيل و چكش) تخريب نمود. البته بايد عنوان كرد كه بيل مكانيكي براي حمل خاك مناسب و مقرون به صرفه نيست. به همين دليل پيشنهاد مي شود كه از لودر براي حمل خاك به حجم زياد استفاده شود.
 
حفر كانال، گودال، زيرسازي، حمل مواد (در حد متوسط)، برش توسط ادوات هيدروليكي، تخريب، گودبرداري براي ساخت ساختمان، خاك برداري، تسطيح زمين (در مواردي به صورت خلاصه- در غير اينصورت گريدر پيشنهاد مي شود)، معدنكاري و لايروبي رودخانه

 

نحوه عملكرد قطعات عملكردي و لوازم يدكي بيل مكانيكي

 

بازوي مفصلي

 

بازوي مفصلي در قسمت جلويي بيل مكانيكي واقع شده و وظيفه حفاري، جابجاي و حمل را بر عهده دارد. اين بازو به وسيله سه هيدروليك جداگانه و توسط راننده كنترل مي شود. هيدروليك اول در قسمت ابتدايي بازو (جلوي كابين راننده)، هيدروليك ثانويه در مركز بازو و ديگري انتهاي بازوي مفصلي واقع شده است. هيدروليك اول براي به حركت درآوردن بازوي اصلي مي باشد و هيدروليك دوم براي حركت و قدرت دارن به باكت به كار مي رود. تمام عملكرد اين بازو از طريق يك رله در كابين راننده كنترل مي شود.

   

 

اگر شما هم جز آن دسته از افرادي هستيد كه از خودرو هاي راهسازي استفاده ميكنيد و مايليد تا از دانستني هاي بيل مكانيكي كوماتسو بيشتر بدانيد در ادامه با ما در تراك كوماتسو همراه باشيد تا اطلاعاتي در اين زمينه در اختيار شما قرار دهيم.در اين بخش از مقاله در رابطه با كد خطاهايي كه ممكن است در بيل مكانيكي با برند كوماتسو آن برخورد كنيد صحبت نماييم. امروزه بيل مكانيكي توليد شده توسط شركت هاي ولوو ، هيتاچي ، دوسان و… از قابليت نصب دياگ بهره مي برند در اين ماشين آلات ، دياگ به صورت خارجي بر روي خودرو نصب مي شود و ايرادات آن را پيدا مي كند اين در حالي است كه بيل مكانيكي كوماتسو از دياگ داخلي برخوردار بوده و تمام اين اطلاعات به وسيله ي مانيتور قرار گرفته بر روي خود بيل قابل مشاهده است و نيازي به نصب دستگاه خارجي نمي باشد.

 

ارور E02 مربوط به اتصال / قطع سوپاپ سلونئويد مي باشد كه در صورتي كه اين ارور را بر روي مانيتور دستگاه خود مشاهده نموديد در هنگام كار شاهد اين خواهيد بود كه توان كاري دستگاه كم تر از حالت ايده آل شده و اصطلاحا در زير كار مي خوابد. براي رفع اين مشكل كافي است به سراغ دو شير برقي كه بر روي پمپ هيدروليك سمت چپ قرار داشته رفته و هر دوي آنها را مورد بررسي قرار دهيد به صورت معمول شير برقي كه در قسمت گودي قرار دارد مشكل پيدا كرده مي توان آنرا باز كرده و پس از سرويس كردن مقداري پالش به سوپاپ داخلي اضافه كرده تا كارايي آن به حالت قبل برگردد.

 

ارور E03 مربوط به اتصال و يا قطع شدگي در ترمز گردان خودرو مي باشد در صورت مشاهده اين ارور بايد منتظر قفل شدن و عدم امكان چرخش خودرو خود باشيد. براي رفع آن بايد به 6 شير برقي را كه زير سلكتور وجود دارد ، دسترسي پيدا كرده و نسبت به تعمير و يا تعويض آنها اقدام نماييد. قبل از هر اقدامي توجه داشته باشيد كه تعمير اين قسمت نيازمند تجربه و صرف وقت بسياري مي باشد. به طور معمول مشكل اصلي اين بخش به پنجمين شير مربوط بوده و شما مي توانيد با تعويض اين لوازم يدكي كوماتسو و يا رسوب زدايي آن ،اين شير را مانند روز اول نماييد.

 

ارور E05 مربوط به سيستم گاز بيل مكانيكي مي باشد و در صورتي كه با اين ارور مواجه شديد مطمئنا با اين مشكل كه بيل مكانيكي كوماتسو شما گاز خور خوبي ندارد برخورد خواهيد نمود. براي تعمير اين بخش كار خاصي از شما ساخته نيست تنها مي توانيد سوكت هاي متصل به گاز برقي را بررسي نماييد و بايد حتما توسط برقكار مابقي تغييرات انجام شود.

 
كوماتسو يكي از پيشتازان عرصه توليد خودرو هاي سنگين و قطعات كوماتسو مي باشد كه در سالهاي گذشته با توليد مدلهاي مختلف خودرو ها از جمله خودرو هاي راهداري سهم قابل توجهي را در بازار جهاني از آن خود نمايد و محصولات بسياري را در كشور هاي مختلف به فروش برساند. در ادامه بيشتر در زمينه ي تاريخچه شركت كوماتسو توضيح خواهيم داد.

 

كوماتسو از سال 1968 با توليد بيل هيدروليكي از سري H به جمع شركت هاي توليد كننده بيل مكانيكي پيوست. اين در حالي است كه اين شركت از سالها قبل از اين در عرصه توليد خودرو و لوازم جانبي خودرو فعاليت داشته است ولي به صورت جدي و تخصصي از سال 1968 در اين عرصه اقدام به برند سازي نمود.

 

 

 

اين شركت با همكاري شركت هاي آمريكايي توانست مجموعه اي از خودرو هاي سري H را توليد نمايد و درامد مطلوبي را از فروش اين مدل خودرو به دست آورد.

 

ايران در سال 1980 در هنگام جنگ با عراق كه كشور هاي زيادي از ارائه خودرو هاي راهداري به ايران خودداري ميكردند با كوماتسو براي خريد خودرو هاي راهداري ساخته شده توسط اين شركت به توافق رسيد و اقدام به وارد كردن تعداد قابل توجهي از اين محصولات كوماتسو نمود و از آنها در خط مقدم جبه هاي خود استفاده نمود.

 

كوماتسو با توجه به سابقه اي كه در توليد خودرو هاي بلدوزر ، لوله گذار و … داشت تواست در عرصه توليد و فروش بيل هاي مكانيكي موفق شده و تعداد قابل توجهي از محصولات خود را به فروش برسانده اما اين مقدار فروش در برابر رقيبان قدرتمندي كه همه روزه در حال ارتقاع محصولات خود بودند موفقيت به حساب نيامد زيرا كوماتسو به مدت 20 سال كلاس وزني بيل هاي مكانيكي توليدي خود را در وزن 65 تن نگه داشت و آنها را ارتقاع نداد همچنين عدم راه اندازي بخشي براي توليد بيل هايي كه از چرخ پلاستيكي به جاي چرخ زنجيري استفاده ميكنند نيز از ديگر دلايل اين ناكامي مي بود.

 

در حال حاضر با توجه به تغييراتي كه كوماتسو در خط توليدي و هم چنين سياست هاي خود در برابر مشتريان داشته است توانسته پس از هيتاچي در رتبه دوم شركت هاي توليد كننده خودرو هاي سنگين قرار گيرد كه با توجه به سير صعودي پيشرفت كوماتسو طي چند سال گذشته اين اميد ميرود كه به زودي به اولين شركت توليدي خودرو هاي راهداري تبديل شود.

 

وظايف شير كنترل در سيستم هيدروليك ؟؟؟

 

– دبي خروجي از پمپها را مطابق بادستور اپراتور از پمپها گرفته و به سمت عملگرها تقسيم و ارسال مي كند .

-اطلاعات مورد نياز پمپ براي تامين دبي خواسته شده براي هريك از عملگرها را بدست آورده و ارسال مي كند.

-وقتي اپراتوربه طور همزمان دو يا چند حركت از دستگاه مي خواهد ،شير كنترل دبي ارسال شده به سمت هر يك از ادوات را كنترل مي كند.

 

– جلوگيري از بالا رفتن فشار پمپها از حد معين.( ماكزيمم فشار خروجي پمپ را كمتر از يك حد معين نگه مي دارد)

-از ايجاد فشار منفي يا خلاء در مدار هيدروليك جلوگيري مي كند .

-فشار ناگهاني و بالاي بوجود آمده در مدار هيدروليك را كه ممكن است در اثر ضربه بوجود آيد برطرف مي كند

 

اطلاعات تماس
09127700422

02166610162

02166608246

 

تامين كننده و وارد كننده قطعات ماشين هاي راهسازي و معدني

مجتمع كاترپيلار طبقه اول پلاك

۱۷۸

www.truckkomatsu.com


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پمپ هيدروليك كوماتسو، تراك كوماتسو،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۶ دى ۱۳۹۹ | ۰۱:۵۰:۱۷ | نویسنده : آرين وب ايرانيان | نظرات (0)نظرات (0)

هيدروليك ثامن

هيدروليك ثامن

پمپ هيدروليك لودر كوماتسو
 

پمپ هيدروليك بيل كوماتسو  با توجه به استفاده ي بيش از پيش سيستم هاي هيدروليك در صنايع ماشين آلات راهسازي پمپ هاي هيدروليكي با دبي و فشار متغير در انواع مختلف توليد ميشود.پمپ هاي هيدروليكي انرژي كه از موتور احتراق و يا الكتريكي دستگاه ميگيرد به انژي هيدروليكي تبديل مي كند به گونه اي گه توان ورودي پمپ از يك موتور تامين ميشود و توان هيدروليكي را به عنوان خروجي تحويل ميدهد.پمپ هيدروليك طوري عمل ميكند كه در يك سيستم هيدروليك دبي ايجاد ميكند.

 

 

 
 

 

 

 

پمپ ها در صنعت هيدروليك به دو دسته تقسيم ميشود:

 

الف: پمپ هاي هيدروليكي جابجايي غير مثبت

ب:پمپ هاي هيدروليكي جابجايي مثبت

 

تعمير پمپ هيدروليك
 

پمپ هاي هيدروليك به سه دسته تقسيم ميشود:

 

الف: پمپ هاي چرخ دندهاي كه به چند دسته تقسيم ميشود عبارت ان از 1. پمپ هاي چرخ دنده خارجي 2.پمپ چرخ دنده داخلي 3.پمپ هاي گوشوارهاي 4.پمپ هاي پيچي 5.پمپ هاي ژيروتوري

ب: پمپ هاي پره اي كه عبارت اند از: 1.پمپ هاي پرهاي نامتعادل 2. پمپ هاي پرهاي متعادل

ج:پمپ هاي پيستوني كه عبارت اند از: 1.پمپ هاي پيستوني محوري 2.پمپ هاي پيستوني شعاعي

فروشگاه هيدروليك ثامن مركز پخش پمپ هايه هيدروليك و قطعات هيدروليكي ميباشد.از جمله محصولات فروشگاه هيدروليك ثامن پمپ هيدروليك لودر كوماتسو ميباشد.

تمامي محصولات اين فروشگاه داراي ضمانت كالا ميباشد

ارسال كالا به تمامي شهرستانها توسط اين فروشگاه انجام ميشود و كالائ ارسالي دارايه ضمانت ارسال كالا ميباشد.

 

 

 

يكي از بهترين توليد كننده هاي پمپ هاي هيدروليك پيستوني و دنده اي در دنيا شركت كوماتسو است زيرا در انواع پمپ هيدروليك كوماتسو از دقت بسيار بالا و مهندسي زوز دنيا بهره گرفته شده است.پمپ هيدروليك كوماتسو به نسبت دبي و فشار و طراحي خاصي كه دارد فقط قابل استفاده در ماشين الات ساخت خود كاربرد دارد زيرا پمپ هيدروليك كوماتسو به صورت انحصاري و فقط توسط خود اين شركت توليد ميشود.يكي از دلايل فروش بالاي ماشين الات راهسازي و معدني كوماتسو پمپ هيدروليك كوماتسو ميباشد.

 

 پمپ هيدروليك بيل هيوندا
 

 

 
هيدروليك ثامن
 

با پيشينه ۲دهه سابقه خود و داراي تاييديه رسمي شركت هاي محور ماشين

نمايندگي كوماتسو در كشور،شركت هپكو،شركت هسكو، شركت FESTO المان، و داراي تآييديه AVABRS در زمينه تعميرات سيستم هيدروليك و موتور و ماشين آلات راهسازي معدني كوماتسو،هيوندا، ولوو،دوسان،و دستگاههاي چيني كشور يكي از تخصصي ترين مجموعه ها در اين زمينه مي باشد.

 

هيدروليك ثامن آماده هر گونه خدمت رساني در خصوص عيب يابي تعمير، تهيه و تآمين قطعات هيدروليك، برقي، موتور،گيربكس،زيربندي،لوازم جك،سيل كيت،به هموطنان عزيز در سرتاسر كشور مي باشد.

 

هيدروليك ثامن با بكارگيري كادر مجرب و اموزش ديده خود سعي بر آن نموده كه هزينه تعمير و تآمين قطعات را به شدت كاهش داده و خدمات خود را به بهترين و كم هزينه ترين شكل ممكن و با استفاده از عرضه بهترين قطعات با كيفيت اصلي كليه دستگاهها ارائه كند.

 

خرسنديم كه بيش از دو دهه فعاليت دراين صنعت اين امكان را براي ما فراهم كرده تا با شناخت خواسته ها و نياز امروز كشور عزيزمان به اين صنعت بخصوص و با آگاهي از دانش روز، در اختيار داشتن بهترين نيروي انساني وبهره برداري از مناسب ترين امكانات فني قادر به ارائه خدمات تخصصي به مشتريان خود باشيم.

آدرس
تهران خيابان قزوين روبروي شركت دخانيات مجتمع تجاري امپراطور همكف اول واحد ۱۱ هيدروليك ثامن

تماس:
info@hydrulicsamen.com

۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۴
۰۹۱۲۷۰۳۱۷۴۰

سايت: https://hydrulicsamen.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پمپ هيدروليك كوماتسو، هيدروليك ثامن،


ادامه مطلب
تاريخ : ۲۱ دى ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۴:۴۰ | نویسنده : آرين وب ايرانيان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.